poniedziałek, 27 sierpnia 2012

sypialnia




rędzej czy później dla każdego z nas jest to nieuchronne niedługo napadnie i mnie - będę musiała urządzić swoją sypialnię. Moje ukochane miejsce na ziemi. Miejsce gdzie będę mogła cieszyć się z sukcesów tych dużych i tych maleńkich oraz odnajdywać ukojenie w chwili gdy będzie ono moją jedyną ścieżką ratunku przed samozniszczeniem... Sypialnia powinna być naszym azylem, naszą oazą i chociażby z tych dwóch ale jakże ważnych powodów nie pozwoliłabym na urządzanie mojego świętego miejsca obcej osobie dlatego też posiłkuję się "obcymi" pomysłami aby stworzyć coś swojego. Mam nadzieję, że też znajdziecie tutaj swoją inspirację!


ooner or later each of us is inevitable and will soon invade me - I have to decorate my bedroom. My favorite place on earth. A place where I can enjoy the success of large and tiny, and conceiving of rest at a time when it will be my only path of salvation from self-destruction ... The bedroom should be our sanctuary, our haven, and even with these two but very important reasons for the organization would not let my holy place stranger therefore are backed by some "foreign" ideas to create something of his own. I hope you too will find your inspiration here!










                                                         www.urzadzamy.pl/sypialnia/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz